נווטו אלינוכתבו לנוצור קשר

מיתוג, פרסום ושיווק העסק

לוגו

עיצוב לוגו לעסק זו אולי הפעולה הראשונית והחשובה ביותר שיש לבצע בעת פתיחת  עסק.
לוגו יוצר זהות לעסק – הוא מגדיר את הויזואליות שלו, מתמצת באופן ויזואלי את מהות העסק ומושך אליו קונים פוטנציאליים.
ככל שהלוגו יהיה איכותי יותר ויעוצב בקפידה לאחר מחשבה רבה, כך גם העסק כולו ייראה וימותג כאיכותי יותר,
עניין שבסופו של דבר יגדיל את הכנסות העסק.


חשוב להבין כי ישנן פעילויות מיתוג, פרסום ושיווק רבות אשר עליהן ניתן לוותר בשלבים הראשוניים, אך הלוגו הוא לא אחד מהם.
למעשה, עיצוב לוגו לעסק הוא פעולה בסיסית ביותר שאין לפסוח עליה תחת שום תנאים.
בעת עיצוב הלוגו, ישנם כמה דגשים חשובים שלא כדאי לפספס:

  • בידול חזותי – חשוב מאוד שהלוגו ייצור בידול חזותי מהמתחרים בתחום.

  • שימוש נכון בצבעים – רובנו אוהבים מאוד ויזואליות צבעונית,
    אך חשוב מאוד להתאים את צבעי הלוגו למהות העסק ולהשתמש רק בצבעים הנחוצים לנו ליצירת הלוגו.

  • העברת מסר אחד ברור – אנשים רבים חשים צורך להעביר מספר גדול של מסרים, אך בכל הנוגע ללוגו,
    העברת כמות גדולה של מסרים בלוגו אחד היא בבחינת "תפסת מרובה – לא תפסת".
    על הלוגו להקרין מסר אחד, ברור ובהיר.

  • שימוש בסמלים – שימוש בסמלים מוכרים ונפוצים (כמו למשל אייקון של טלפון)
    מסייע לנו להעביר את המסר ולחדד אותו.

סלוגן

הסלוגן בדרך כלל ישולב בלוגו או בקרבתו, ומטרתו העיקרית היא לתמצת את מהות העסק במשפט אחד, קצר וקולע.
ככל שהסלוגן מתומצת יותר ומאגד בתוכו את כל מה שהלקוח צריך לדעת,
כך הוא גם יהיה איכותי יותר ויסייע לנו בפרסום ושיווק העסק שלנו בשלל המדיות השונות – טלוויזיה, עיתונים, אינטרנט ורדיו. 

 

פרסום במדיות שונות

 

בהמשך ישיר לסעיף הקודם, כחלק מפעולות פרסום העסק, ישנו הצורך לקדם אותו באמצעי המדיה השונים, ובכלל זה טלוויזיה,
עיתונים, אינטרנט ורדיו. על מנת להשיג את התוצאות האפקטיביות ביותר בפרסום העסק,
חשוב מאוד להגדיר לעצמנו את קהל המטרה שלנו ולפרסם את העסק עבורו בדרכים בהן סביר יותר להניח שהפרסום יגיע אליו.

 
כך, למשל, ייתכן כי פרסום המוצרים של חברה העוסקת במכירת ויטמינים לחיזוק העצמות עבור בני הגיל השלישי,
יתאים יותר לעיתונים ולרדיו – שכן אלה המדיות הנפוצות ביותר בהם עושים שימוש בני הגיל השלישי.
לעומת זאת, חברת אופנה לצעירים תשיג את החשיפה המרבית מול קהל היעד דווקא בפלטפורמה של הפייסבוק.
עסקים כמו מוסכים או מסעדות, שיכולים למשוך קהל רנדומלי ( ללא הגדרת גיל וכו') יכולים למשוך את קהל הלקוחות באמצעות פרסום באפליקציית ווייז ולהיחשף לקהל רחב ומגוון בזמן אמת.  


ריבוי המדיות השונות מאפשר לכל תחום לבחור את הפרסום המתאים לו ביותר, ובכך להגיע לקהל היעד בצורה זריזה ויעילה ובמינימום מאמץ. 

 

 

 

מיתוג, פרסום ושיווק העסק
אודותינו

eRoad מתמחה בפרסום בתנועה עם דגש על פרסום באפליקציית הניווט המפורסמת Waze.
פרסום בתנועה. פרסום שעובד. כ-900,000 נהגים משתמשים מדי יום באפליקציית הניווט של Waze. בין אם אתה בית קפה או מסעדה, מספרה או עורך דין. בין אם לצרכי מכירה או לצרכי מיתוג. הנוכחות הפרסומית עם Waze תביא אותך אל היעד.

פרטי יצירת קשר

eRoad - פרסום בתנועה
גרשון ש"ץ 36, תל אביב
מוקד הזמנת מודעות: 073-2638584